tisdag 5 april 2011

Redigering!!

Fick precis ett samtal om dubbelbokning.
Mötena äger rum samma tid, samma ställe
MEN måndagar.
All information om vägbeskrivning kommer att stå på sanons sida.

Så kan det bli, men hela jag gick igång.
KATASTROF!!

Blev livrädd när dom ringde, tänkte att
 Nä, vi lämnar inte tillbaka några nyklar
Lite rörigt, men det fanns inget att göra.
Nu är Måndagarna våra och vi har fått
hans ord på att inte ändra något.
Han var vekligen ledsen.

Sitter fortfarande hemma med ett sjukt barn,
Hade kunnat ta tag i hur många projekt som helst,
men av någon konstig anledning blir jag helt apatisk
av att någon annan är sjuk, (eller det är nog oftare än så)
Jag är verkligen en soffsittare, eller superaktiv
ingenting däremellan, småplocka ligger inte för mig,
jag tar tag när det VERKLIGEN behövs.
På gott och ont , som allt annat.

Mannen min läser stora boken 90% av sin vakna tid,
resterande tid pratar han med sin sponsor,
 vi får väl se vart det leder :)

Inga kommentarer: