tisdag 19 april 2011

freda mig

Du har inte mått så bra, men du pratar om det.
Du är håglös, trött, men väldigt mild i ditt sätt. Nytt!

Jag blir orolig i hela kroppen när något okänt dyker upp.
Är det abstinens?  Är det normalt vid tillfrisknande?
Är du på väg mot rätt eller fel?
Jag blir tvungen att freda mig mot egna grubblerier,
egna tankar, frågor du inte har svar på.

Fick ett sms i dag där du skrev att du är rädd, då blev jag rädd.
Så sjukt och så långt ifrån den jag vill vara.
Jag frågade vad du var rädd för och det var håglösheten,
Är det bra eller dåligt var min enda tanke.

DETTA ÄR DINA KÄNSLOR!!, hur svårt kan det vara?

Hittade en bra länk på http://www.relationsmissbruk.se/
mycket nyttig läsning för mig.

har samlat ihop orosbollarna i magen,
och återgår till MIN sinnes stämning,
just nu är den sömnig, så jag säger god natt!

Inga kommentarer: