tisdag 29 mars 2011

skönt mående!

Jag känner mig lugn,
jag känner mig glad
Jag känner mig tacksam
Jag känner mig viktig

Så himla skönt det är att känna så här,
 UTAN att någon annans beteende är inblandat.
(typ, jag är glad för att någon sa nåt bra om mig)

Jag håller fortfarande en distans till dig och ditt mående
och det är så otroligt befriande.
Du är ganska vilse i mitt sätt att vara, och det kan jag förstå.
Jag tar plats på ett helt annat sätt, jag har lagt enormt mycket
energi på eget tillfrisknande, barnen, möte, fika med kompisar,
studier, och annat som jag mår bra av.

Inga bråk har det varit, jag känner mig lugn som en filbunke,
och det förvirrar klart också, att bråkstaken har tystnat!
Fy f..n vad härligt det är när man känner att det går framåt!!

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Hurra vad du är bra!

livia sa...

Jag hade aldrig varit så bra som jag är ,om inte du var så bra som du är :) Det är så himmelens skönt att kunna fokusera på annat.
kram