söndag 27 mars 2011

gammal??

idag åkte mina föräldrar iväg och jag har tillgång till eget boende i 2veckor.
Men jag velar, inte så att det inte hade varit skönt att vara själv
i 14 dagar, och jag känner ingen oro för vad du ska ha för dig.

Men jag kommer att sakna mitt hem, jag älskar mitt hem, känner mig trygg här.
Sova i min egen säng, finnas bland mina egna saker.
Idealet var om du flyttade dit dessa två veckor, men det inser jag ganska snabbt
att du inte kommer att vara intresserad av,

Kan känna att tanken på att jag KAN sticka dit om jag vill är tillfredsställande.
Ja,ja vi får väl se.

Har precis kört sjuåringen på kalas, till lazerdome.
När han fick denna inbjudan så tänkte jag för mig själv, vilket tokigt ställe
att ha barnkalas för en sjuåring, dit ska inte sonen.
Hålla på och skjuta klasskamrater i en timme i en stor mörk hall, nä minsann!!

Nu är han där,  alla skulle dit,  ingen tyckte det var konstigt,  många hade varit där förr.
Håller jag på att bli gammal??

Inga kommentarer: