tisdag 8 februari 2011

Tillbaka i verkligheten

Ja då var man tillbaka i verkligheten.
Har haft fantastiska dagar med fantastiska människor.
Som tur är så återkommer dom i Maj.
Det känns bra, för detta känns så rätt.

Jag är då även tillbaka i min relation till "min" sexmissbrukare
för det är ju min verklighet.
Har känts friskt och bra ett tag nu, men så kommer det där lilla som
sätter sig i huvudet och bygger ett jättebo.

Han berättade att han även har sitt jobb som trigger
och det är ju bra att han berättar, men här sitter jag nu med den
sanningen i knät (och i huvudet för den delen)
Nu kommer det till den svåra punkten då jag ska träna på att låta honom
sköta det och ta beslut om vad han ska göra åt det.
Svårt, så lätt att tankar flygger .

Men jag kan inte göra så mycket, ska försöka få en bra dag i alla fall.

Inga kommentarer: