tisdag 15 februari 2011

möte

Nu ska jag snart gå på mitt möte, jag älskar verkligen mina möten.
Jag har aldrig nånsin på mina 4 år mått sämre när jag gick därifrån än när jag kom dit.
Och är vi 15st så lämnar jag 1del och får 14 tillbaka, det är inte så dumt alls.

På mina möten kommer jag ihåg var jag kommer ifrån,
Jag får ta del av andra människors tillfrisknande, och likt ett smörgåsbord
bara plocka till mig det som passar mig, fantastiskt.

Där kan jag träna och prata om mina "systemfel" utan att bli dömd.
Jag kan känna igen mig i många, men jag kan också bli irriterad på någon, dom människorna
är nästan viktigast, för samma "fel" dom har, besitter jag ofta själv.
Väl dolda och skämmiga.
Så himla smidigt att få syn på dom.


Där känner jag som tydligast att vi alla är människor  av samma skrot och korn.
Jag är verkligen tacksam för programmet.

Inga kommentarer: