tisdag 22 februari 2011

follow the flow

Min vardag flyter på bra, jag bär mig ganska ordentligt åt,
både mot mej själv och andra.
Känner att jag försöker flyta med bara, och unnar mig att njuta av det.

Jag vet att  min oro inte är borta för alltid och inte rädslan heller för den delen,
men det känns lite som om jag tankar lite friskhet i detta välmående,
som jag kan lagra till sämre tider.

Måste, måste våga känna dom bra dagarna utan att bli rädd och
stöka till det för mig!

Försöker att inte fastna i analyser vad gäller ditt tillfrisknande.
Ibland blixtrar det till när du säger eller gör nåt som känns "konstigt"
men det viktigaste för mig då är att behålla det i mitt huvud
och ge mig själv tiden att känna in om det är mitt eller ditt konto det ska in på.

Sen kan jag ändå känna att mitt välmående nu, även har att göra med
att jag ser hur du jobbar med ditt, men det måste jag ju kunna vara glad
för, det är ju det jag vill. Att du ska bli frisk som en nötkärna,
 så vi kan leva lyckligt i alla våra dagar .)

Jag fortsätter flyta med.

Inga kommentarer: