tisdag 18 januari 2011

Märkligt

Satt precis och skrev ganska långt om mitt lite gungiga mående och
vips så var hela texten borta, retligt.
Men även lite av det jobbiga måendet var borta,så det var ju bra.
Att få sätta ord på det jag känner har alltid betytt mycket för mig ,
det blir lite som att tömma ur sig skiten och spotta i nävarna och gå vidare
till nästa känsla. Jag känner mig ganska osäker på just detta sätt att skriva, helt nytt
och lite läskigt. Men,men jag ska ju göra saker jag tycker är lite läskiga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner precis som du, att man genom att skriva blir av med lite av de jobbiga känslorna. För mej har det varit skönt att få skriva av sej. Det går lite upp och ner, behovet att skriva. Jag är så glad att jag har min blogg, det har hjälp mej mycket. Fortsätt skriv! Kram.

livia sa...

Oj vad roligt att du hittat hit.
Ja det gäller att utnyttja dom ventiler men hittar.Har mycket nytta av att läsa andras väg. Kram livia