lördag 22 oktober 2011

Min Mening

Funderar mycket på vad det viktigaste är för mig,
nu när jag inte  har så mycket att hålla mig i.

Jag letar trygghet, jag letar mening, jag letar efter värderingar.

En sak har jag kommit fram till, och det är den att i mitt liv
så betyder relationer väldigt mycket.
Att omge mig med människor jag älskar och som vill mig väl,
som ger energi och som bara förbehållslöst finns där  när jag håller på att ramla.
Människor jag kan lita på, som är lojala och som älskar mig för att jag är den jag är.

Detta värderar jag oerhört högt, det ger mig trygghet och mening.
Här tankar jag energi.
Här känner jag mig lyckligt lottad, för dessa människor finns i min närhet.

En klok man sa:
Har du tappat allt utom kärleken, har du inte förlorat ett dugg.

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Så är det nog.
Kram

livia sa...

tror det också.
kram