tisdag 7 juni 2011

Nähä

 du fick inte det rummet heller.
Hur många män är det som har åkt ut undrar jag :)

Rummet är ledigt fr.om 15 Juli, och kanske
 ska vi säga redan nu att vi vill ha det då, jag vet inte.
Det känns så konstigt, jag hade behövt det NU.

Du sliter på ordentligt i ditt tillfrisknande och jag
är verkligen glad för det, och det märks enorm skillnad.

Men jag inser att jag behöver detta särboende ett tag för min skull.
Få hitta tillbaka till min värld, mina känslor, mina värderingar.
Vi är på något tokigt sätt så uppblandade med varandra,
som en liten mixad drink av allt dysfunktionellt man kan tänka sig
men även en massa bra saker.

Men jag behöver komma ur den drinkmixen och bli en liten
röd cocktail själv, som smakar ljuvligt och få hitta mitt favorit bär : )

Inga kommentarer: